23 augusti 2009

Solig söndag också!

Seg som en kola var jag idag och gick upp först 11 och det har tagit fram tills nu att vakna till ordentligt.
Mamma är på språng att åka hem och som tur var fick hon ju skjuts hit i fredags vilket tvingade henne att laga min cykel för att ta sig till bussen : )))) hon kan ju inte cykla på herrcykeln jag av lathet bytt till.
s

Igår sköljde jag singel och la i mina nya krukor och fyllde på med vatten. Idag hade grumligheten lagt sig och det ser inte dumt ut alls. Det är en så trist hörna vid plattorna och behövde något piffigt. Ska bara hitta någon vattenväxt att sätta i dem.
d
Nu blir det promenad med Balthazar sedan ska jag ta tag i fjärilsrabatten och få den klar. Ska även flytta en pion och plantera min nya ädelcypress. Busy busy...

1 kommentar:

  1. Kan visst då cykla på herrcykel, inte skulle en oförklarig stång hindra mig inte!!!
    Jättefint med dammen!
    Saknar dig!

    Puss, Ma,___

    SvaraRadera