28 augusti 2009

Jobbfredag

Dagen bara flög iväg. Jag kom nyss hem och fick bara sovit ca 4,5 h inatt för jag kunde inte släppa boken... steg upp motvilligt och medicinerade Balthazar innan vi begav oss mot dagis.

Jag jobbade i kassan 9-19 idag och eftersom det var första fredagen efter lön var det många fyllda kundvagnar så tiden gick snabbt. Läste klart boken på första rasten så ikväll ska jag lycksalig påbörja sista boken i Twilight-serien! Den avslutades med en riktig cliff-hanger så jag är tacksam att jag upptäckt serien då alla böckerna finns att tillgå. 1500 sidor på en vecka är nog nytt rekord för mig.

Fyndade minsann i kundvagnen för utgågna varor på jobbet.

Leverkorv till Baltis, storpack chorizo, blå castello, leverpastej, pannkakor, mjukost och en köttbullemacka till imorgon.
s

Och en tonfisktårta!!! Den ska jag hugga in i nu kan ni tro!
s
Är jättetrött och ska jobba imorgon men inga tv-program vinner över sista boken så efter maten släcks min tv. Jag tror tv:n är avundsjuk för det har aldrig hänt att jag frivilligt haft tv:n avstängd en dag och denna veckan har det hänt mer än en dag! Frivilligt och frivilligt, jag är mer slav under ett begär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar