18 augusti 2009

Paket från Eleven.se

Jag gjorde en beställning från Eleven.se för en vecka sedan och hämtade ut paketet igår!


Aquolina bath shower wild strawberry, 750 ml
Jag beställde sist en liten flaska av denna för att prova doften och blev förtjust!


Aquolina lotion wild strawberry, 500 ml


Aquolina lotion icing sugar, 500 ml
Hade en liten flaska av denna förut och den är ofta slutsåld så jag passade på med en flaska som säkert varar ett år. Dels är den dryg, dels har jag en ganska stort förråd av sådan här vardagslyx så man kan variera sig!


Aquolina bath shower peach & apricot, 250 ml
När jag beställde denna gången ville jag prova en ny doft och valde denna i liten flaska. Underbar!


Aquolina lotion peach & apricot, 250 ml
Även lotionen i liten flaska beställdes. Supernöjd.


I varje paket följer det med tester och denna gången fick jag två från Aquolina.
En bath shower vanilj & anis och en lotion vit choklad. Spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar