16 augusti 2009

LdB Vitamin Eye Make-up Remover

Som den hamster man är brukar jag alltid köpa nytt när jag öppnat en ny förpackning för att veta att det alltid finns hemma. Men denna gången hade jag missat att köpa mascara-borttagningen från Clinique som jag brukar ha. Så efter flera dagars snålande var det att inse att inköpet var tvunget att ske i Hörby på jobb. Tänker varken åka till K-stad eller Malmö för en sådan liten grej.
Testade LdB's nya och den får bara ok. Tar ju bort allt men snabbt går det inte.
Min man hade linser och jag använde ibland hans linsvätska för att ta bort mascaran. Tänk själva hur effektivt gråt är för att ta bort mascaran!! Koksaltlösning är ju nästan samma sak och det är bra mycket snabbare än både Clinique och andra dyra grejer. Kanske borde ta en trip till optikern och köpa en flaska istället? : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar