25 augusti 2009

Ett gift...


Ja det var väl ingen direkt överraskning att jag inte fick gjort något nyttigt igår kväll. Jag skulle ju bara läsa ett kapitel och sedan fixa med kyl och frys men istället blev det nästan hela boken och en micropaj och sängdags 02:30.
a
Kom upp kl 8 idag och ringde veterinären som gav mig en tid imorgon förmiddag. Jag frågade honom om han visste vilken veterinär jag skulle träffa och han sa att det blev antagligen honom. Då svarade jag att jag frågade eftersom det fanns en veterinär hos dem jag INTE ville träffa och fick som enkelt svar att han var inte kvar. Skönt, fler som kände likadant eftersom han visste vem jag menade utan att fråga om namnet.
a
Hur som helst så hade jag ju bara fått sova fem timmar men när solen sken genom fönstret försvann tröttheten när jag insåg att jag bara hade ca 100 sidor kvar i boken och nu är de färdiglästa... Så andra boken som jag började på igår vid 18-tiden som hade 450 sidor är nu slut. Varför kan jag inte läsa kurslitteratur med samma intresse och engagemang ; ) ?
Jag ska definitivt gå på bio med Emma i november.
a
Nu ska jag promenera med Liten för om en halvtimme kommer Joakim hit och vi ska köra och titta på lite brum-brum-maskiner i skogen eller vad det var. Det lät spännande när han berättade om det i alla fall.

1 kommentar:

  1. Låter trevligt med bion:-)
    Ska lämna bort filmen till Dig (om Du känner Dig redo för det) Har nämligen kopierat den och kan se den hur ofta jag vill...... Får väl också ge mig på böckerna. Ha det bäst. Kram

    SvaraRadera