19 augusti 2009

Aj aj tåssing


Gjorde en riktig dundertabbe nyss. P och jag pysslar med pallkrageområdet. Hon rensar ogräs från kragarna och jag breddade rabatterna runt om. Hade skurit med brödkniven som tillhör trädgården ytterkanten på rabatten och kniven satt kvar i marken. Skulle tömma skottkärran och sparkar foten rakt in i kniven med mina flipflops så att jag skär jämte nageln ett djupt hack. Snabbt in och fick förband på den. Snyggt.
.
Strax ska vi bege oss mot Malmö där jag ska möta upp J och gå på Malmöfestivalen!

3 kommentarer:

  1. Ahh jag ryser bara av att läsa det. Fy fasen.
    Förresten vart köpte du din superpiffiga träningsväska? Var det en Peak? Kram

    SvaraRadera
  2. Aj! Låter inte alls skönt! Ha en trevlig kväll i Malmö! KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja det är en Peak performance, 499 kr på Stadium! Såg för ett par veckor sedan att det finns kvar i alla fall i Malmö på Södergatan.

    SvaraRadera