24 augusti 2009

Härliga måndag!

Självfallet ringde aldrig väckarklockan imorse när den skulle och jag satte aldrig mobilen på väckning. Så det blir ett nytt försök imorgon angående veterinären.

Själv har jag gett mig en pausdag från trädgården. Jag har suttit i flera timmar i solen på uteplatsen och läst Om jag kunde drömma. Måste säga att den är annorlunda än filmen Twilight, situationerna sker inte på samma sätt men bra är den. Riktigt bra.

Ska ta lite mackor efter en promenad med Liten (som fortfarande sover). Sedan tillbaka till min stol och min bok. Då och då slår jag upp blicken och beundrar mitt slit med trädgården, den är sååå vacker nu! Och jag har hur mycket fjärilar som helst.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Det är en välförtjänt belöning du unnar dig!
    Jag njuter också när bilden av din underbara trädgård visar sig framför ögonen!
    Njut av den återstående sommaren, det är du värd.

    Puss, Ma___

    SvaraRadera