11 augusti 2009

Twilight

Jag struntar i Wallander imorgon. Jag ska se Twilight igen. Två gånger.
Hade klockan inte varit 01 nu och filmen 2h lång hade jag satt på den igen. Jag kan inte se att jag någonsin kommer tröttna på denna den vackraste filmen och jag blir uppriktigt irriterad över att inte alla filmerna i serien finns ute. Jag kommer aldrig att se en annan film igen känns det som, slöseri på dyrbar tid när man kan titta på Twilight. Attans att klockan är 01.

Jag vill vara kär igen och lika förälskad som Bella och Edward. Sådana fjärilar har jag bara haft i magen en gång och det höll bara ett par månader men mentalt mycket längre, fortfarande. Tills dess får jag titta på Twilight. Igen och igen. Jag inser att jag nog är i början av en fullkomlig besatthet. Jag ska gå in på AdLibris direkt och beställa alla fyra böckerna.

Annars är här top 3-listan:
  1. TWILIGHT
  2. the Holiday
  3. the Notebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar