14 augusti 2009

Paket från H&M

När jag var på väg från jobb mot bussen fick jag lägligt nog att sms att mitt paket från H&M var klart att hämta ut och det låg ändå på vägen!
Torgvantar, svarta
Gillar verkligen dessa, snyggt när man kan se ringarna och ändå vara varm! Finns i grått och lila också.
Träningstop, svart med blå mönster
Älskar denna modellen och har tre sedan tidigare i andra färgställningar.
Cardigan, lila
Beställde en M och den är ganska lös i passformen, snygg på.
Morgonrock, dimlila
Denna är superskön och jag passade på när den kom i nya färger för den är ursöt (har den vita).
Jag beställde H&Ms nya tränings-bh men måste flagga för att de är stora i storleken. Jag beställde M och har 80DD så det brukar passa. Men när jag stod och provhoppade framför spegeln i köket gjorde det riktigt ont, så löst satt den så de skickas tillbaka och jag håller mig till Champion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar