13 augusti 2009

Jobbtorsdag

Jag kom hem för bara en kvart sedan så rabatten får planteras klart en annan dag. Är trött och strax kommer mygg och knott fram när solen nu försvunnit. Allt gick bra idag på lilla extrajobbet och flera kunder blev glada när de såg mig och sa att det var roligt att jag jobbade idag. Sådant värmer ju!

Ska värma lite bullar och ta en dusch sedan blir det soffan resten av kvällen, börjar halv elva imorgon så jag behöver inte lägga mig så tidigt idag. Ska göra mitt bästa för att inte titta på Twilight igen men det känns som att det kommer att misslyckas. Fick sms att böckerna kommit nu så jag ska försöka hämta dem på söndag. Jag förstår om ni är trötta på mitt tjat om filmen men jag har aldrig sett en film som berört mig på det sättet. Jag får snart knäcka skivan så jag inte kan spela den mer ; )

1 kommentar:

  1. Du kan alltid låna ut filmen till mig i några dagar...... Så kan du inte se den. Hi hi
    Jag kommer bort och hämtar Dig ikväll för jag har glasen med mig och har ingen lust att släpa dem löprundan runt.... Tror inte de hade vatt så hela. Vi ses ikväll.

    SvaraRadera