29 augusti 2009

Jobblördag

Gud som ögonen svider. Trött som om jag aldrig sovit är jag för det blev ju inte alls många timmar inatt heller pga boken. Har bestämt mig för att ikväll ska jag inte ens få lov att öppna den.

Jobb gick bra idag. Fick en kund som var så stilig och hade sådan karisma att jag fick tunghäfta, men det var ju bara trevligt. Han tittade nyfiket och leende tillbaka, antagligen pga svettpärlorna i pannan och av det faktum att jag säkert scannade alla hans varor fyra gånger ; )

Tänkte laga mig lite festmat en lördag som denna, kycklingfilé med strimlad potatis går fort och är gott. Igår köpte jag med mig en B&J hem så den måste vara slut innan måndag för då är det back to Viktklubb.se med matdagbok. Och B&J kan man inte skriva in i en matdagbok. Det är som att svära i kyrkan.
Förstår inte hur jag kan ha gått ner ca 2 kg under sommaren med tanke på vad jag proppat i mig men man får ju vara tacksam att man har orkat träna så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar