29 mars 2011

Tisdag i motionens tecken


Efter jobb mötte jag upp J för joggtur och idag blev det 3,5 km! Han har blivit jätteduktig!

Kl 18:30 mötte Baltis och jag upp min kollega M vid utsiktsvägen vid Brofästet och tog en underbar promenad som inkluderade ett dopp för Lillen. Härligt när man möter en person som man fastnar för pladask och känner att det kan bli en fin vänskap av mötet! Efter det att vi skiljdes åt tog Baltis och jag turen tillbaka via Ica och var hemma först vid 21! Tyvärr är han nu halt i ena bakbenet. Måste klura ut om det är långpromenad som påverkar eller bara de gånger han får bada, det kan ju kyla ner för mycket, han är ju trots allt 7,5 år gammal. Suck.

Nu är det bara två dagar kvar på mitt kontrakt på jobbet så som det ser ut nu är det ingen väckarklocka som ringer på fredag : ( men allt har sin tid och det väntar säkert ett riktigt toppenjobb runt knuten! Vi ska avsluta med en fin fest på jobb i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar