4 mars 2011

Fredagsmys

Jag har fått världens roligaste skrivbordskompis! Har varit ok men tyst att sitta ensam vid min skrivbordshörna länge. Det står ju två till men de har varit tomma sedan sommarens extrajobbare slutade. Fredrik heter min skrivbordskompis och vi skrattar ganska många gånger varje dag : )

Efter jobb mötte jag upp J för veckans jogg/powerwalk och han var grym idag, vilka framsteg! Dubblade sin joggsträcka och vid två tillfällen ökade han farten mellan två fasta objekt som jag bad honom om. Snart är han varvet runt Pildammen : )

Handlade på Ica på väg hem och strax ska jag smaska på svenskens fredagsmysmat numero uno - TACO. Tror det var i somras som jag sist hade det på menyn så nog var det dags. Tjoff in med alla hel- och halvfabrikat : )

Mexican tacos with vegetable-baked beans filling topped with salsa and sour cream
Kolla denna hemmagjorda tacosen! Ser extremt god ut. Skalet är gjort på friterad majstortilla, inte våra helfabrikat, och en tacoformare.

Taco Mould









Ska hitta en sådan en vacker dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar