27 mars 2011

Lite nya outfits...

Denna kommer från KappAhl!

Stickad tröja i mörkt militärgrön med revor.

Sjal med förger som rostbrun, grönt, beige, senapsgult m.m. Kommer kunna matchas med massor av plagg!

Även detta set från KappAhl.

Rosa jeansjacka med volangkanter

Sjal med volang och broderad kant med underbara rosor. Även denna kan man hämta massor med färger från och matcha med hur mycket som helst!



Bronsfärgad blus från Frk köpt på Åhléns City.

Långa örhängen från Gina Tricot till blusen och ett par svarta "gubbabyxor".

Bronsfärgat lack från Viva la Diva nr 31. Har inte testat deras lack innan men det var det enda märke som hade färg i nyans som passade till lusen. Man ser mycket brons och rostbrunt nu men den trenden har ännu inte nått nagellacken, inte i Malmö i alla fall!

1 kommentar:

  1. Så mycket fint du hittade i helgen vännen!
    Jag plussade på min shopping lite i Trelleborg (!) i söndags innan Martins match. Fyndade precis som du lite Frk på Åhlens bland annat! :)
    Hade även sönder mitt nya fina halsband från KappAhl redan efter bara några minuter, då jag fastnade i kranen på handfatet! Lagade det och hade sedan sönder det igen igår efter bara några minuter. NU lagat igen, så får vi se hur länge det håller denna gång!
    O imorse tappade jag mitt ena änglavingsörhänge på väg till bussen! Gick hela vägen tillbaka 2 gånger för att jag tänkte att jag måste ju hitta ett sånt stort örhänge på trottoaren, men det är puts väck! :(
    Trist.... Men men, har ju fler fina örhängen från i helgen som jag får använda istället helt enkelt! :)
    Kramis

    SvaraRadera