26 mars 2011

Mysdag med Jeanette

Dagen började med ett pass boxning med Jeanette på F&S. Jag har inte tränat pass utan joggtränat de sista tio dagarna så jag var trögstartad. Gillar inte uppvärmning, det är superjobbigt och flåsigt innan man är klar.

Efter passet tog vi bussen till Entré och åt lunch på Redfellas där jag hade två Let´s deals att nyttja. Jag valde toast A.B.C. med kyckling, bacon och avocado (helt ok) och den färskpressade juicen Clockwork Orange med apelsin, citron och ananas (supergod).
Måste helt klart använda min råsaftcentrifug när jag flyttar hem!

Vi shoppade runt på Entré en stund och tog sedan bussen mot stan och skiljdes åt. Jag begav mig ner mot Hansa och sedan vidare upp längs med gågatan. Fick tag på en del kul och en del som fanns på listan innan flytt.

Handlade lite innan jag tog bussen hem och tyckte denna förpackning var ganska kulig : ) Om det är marshmallows som lämpar sig särskilt för att grillas eller om det är marshmallows med bbq-smak förtäljer inte förpackningen. Vågar inte chansa för risken att få en riktigt obehaglig överraskning...

Vad jag handlade igår/idag visas upp imorgon då energin är påfylld.

1 kommentar:

  1. Taack återigen för en mysig dag tillsammans med ditt fina sällskap! Och supertack för lunchen! Påminn mig att det är jag som bjuder nästa gång om jag glömmer bort det! :)
    Känns i min kropp efter boxningen, i rygg och axlar, rejält faktiskt! Det måste bero på att det var ett par veckor sedan vi körde. För inte var det tuffare i lördags än tidigare! :)
    Hoppas vi får chans att köra tillsammans snart igen!

    SvaraRadera