5 mars 2011

Ännu billigare Gainomax


Lina var den som introducerade mig för supergoda Gainomax för mer än ett år sedan. Köpte en då och då på Friskis när jag började träna där i Malmö men de kostade ju 20 kr så det var inte ofta. Letade som en tok på nätet (allt brukar ju finnas där snorbilligt) men fick till slut köpa i butik som hade lägst pris. Började på Konsum för runt 17 kr för att sedan hitta för 14:50 kr på Coop och sedan 12:95 på Ica Malmborgs.

Lillasyster kom glad i hågen för någon dag sedan och tipsade om att hon sett dem för 11:50 kr på Willys! Så dit cyklade jag dagen efter och köpte på mig en kasse. Nu känns det som att utmaningen är att hitta dem för under guldpengen, någon som har tips? Köper gärna i mega-pack så det är inget hinder för att komma ner i pris!

Nu är det dags att sova för imorgon ska jag stå på en crosstrainer kl 08 när starten går i Vasaloppet och jag får inte stiga av förrän vinnaren går i mål. Måtte de köra snabbt imorgon!!!

1 kommentar:

  1. Billigare än Willys har jag inte hittat än. Men gör du det så SÄG TILL! Har ju oxå lite beroende av de där dryckerna.... :)
    KRAM

    SvaraRadera