30 mars 2011

Skönhetsonsdag

Idag var det dags att fylla på fransförlängning och på en ny salong. Kvinnan som gjort mina fransar hittills blev sjukskriven och jag hade som kund inget intresse i att vänta ut hennes återkomst.





































Så jag testade salong Davidshall och känner mig jättenöjd! Lina som är hudterapeut där tog hundra kronor mer än Camilla på Hälsokällan. Jag var lika nöjd men Lina arbetar heltid och med det kommer helt andra bokningsmöjligheter som jag gärna betalar för. Får se vem av dem jag fortsätter med.



















Efter fransförlängningen promenerade jag runt hörnan till Belle Nails och fick brynen plockade av bästa servicemänniskan som jag inte vet vad hon heter. Det är inte ägarinnan utan den andra tjejen. Mycket nöjd är jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar