24 mars 2011

After work på O'Learys Entré

Ikväll var det så dags för att ge O'Learys på Entré en ny chans efter förra mat- och servicetabben och vi var sex pers från jobb. De klarade sig över gränsen till godkänt men det var hårfin marginal.
Vi inledde hur som med gratis bowling där jag inledde med att slå ner alla käglorna i första försöket. Det blev ingen upprepning på det kan jag säga. Det var ca 18 år sedan jag bowlade sist och det är helt ok om jag inte gör om det! Jag förlitade mig i alla fall blint på mitt rosa klot.
När det gäller tävlingar lever jag efter devisen "vinn som om du är van vid det och förlora som om du gillar omväxlingen". Och förlora gjorde jag bergis, poängen är ju oväsentliga så dem kollade jag inte på.

Efter bowling var det mat och den var ok, valde en burgare. Konversationen var desto trevligare dock, hade gärna stannat länge till men en styck hund vill träffa sin matte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar