30 januari 2011

Trip till Kävlinge


Kl 9:44 hoppade Baltis och jag på bussen mot Hyllie för att där ta tåget till Kävlinge!



















På Blocket hade jag i förra veckan hittat en skivstång med viktpaket för halva nypriset i fin väska som säljaren snällt nog höll till mig för att då hämta idag! Eftersom det är kollektivtransport som gäller var jag jättetacksam för att han ville vänta tills jag kunde ta mig dit.















Det blev även mini-picknick med kanelbulle från Pressbyrån och en liten tur i Kävlinge med tung väska i släptåg!



















Hade lånat mammas pinsamma pensionärsväska som var grymt bra att ha än om väskan jag köpte hade hjul den också.















Det är en helt underbar dag med strålande sol som VÄRMER! Funderar på att skippa cirkelfys idag och istället ha långpromenad med Baltis i Klagshamn men jag är osäker fortfarande. Har en och en halv timme att bestämma mig om jag behöver avboka passet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar