31 januari 2011











Puha vad jag önskar att tomten droppat en sådan här hos mig någon jul : ) kroppen var trött efter cirkelfysen igår då jag pushade mig själv. Inte blev det bättre idag när ordinarie ledare för skivstång/kondition drog ett nybakat pass men grymma övningar, gah! Är helt slut framförallt i framsida lår och axlar! Inte konstigt egentligen, ökar skivstången med 2,5 kg varannan var tredje vecka beroende på dagsformen och idag var det dags för ökning! Blir ju så provocerad av smalare tjejer som kan ta tyngre vikter...grrr...

Strax powerwalk med Baltis och sedan direkt i säng!

1 kommentar:

  1. Du är så duktig!
    Så skoj att du har fastnat för cirkelfysen!
    Själv blir jag avundsjuk när jag läser att du varit på det! Vill ju oxå... :(
    Hoppas på att jag kan ta mig dit på söndag iaf! Sen får jag väl mailbomba dem om fler cirkelfyspass - innan 19-20 på kvällarna!!!
    Kram

    SvaraRadera