13 januari 2011

Core BosuIW... : )
























Hohoho nu har jag testat Core bosuIW och det var bra mycket roligare ämn bara IW : ) och jag älskar ju core som ensamt pass också! Det blir nog ett stående pass på torsdagar!
Core tränar mage och rygg, lägg till en bosu (both sides up)-boll för balans och stabilitet och sedan kondition på crosstrainern!

Nu hem och snabbrasta hunden, äta och duscha och sedan ut med hunden igen för en längre runda! Skönt att det är fredag imorgon, blir nog ett yogapass hemma för jag känner mig ganska stel och sedan myskväll med hunden i soffan och något lite gott.

Fast lillasyster pratade om att simma efter jobb så det blir kanske det istället eller annars i helgen. Måste fixa bikini först bara så det får jag göra efter jobb. Såg att Kockums fritid hade en simshop som jag får besöka för varken Stadium eller Intersport visade att de hade i butik. Ska jag dit får jag ändå passa på att handla på Maxi för Baltis har inte många dagars mat kvar i säcken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar