29 januari 2011

BrilliantSmile


På Boost 2011 passade jag på att ge mig en fin present efter att jag nu klarat att sluta röka! Missfärgade tänder tiggde till sig ett hemmablekningskit från BrilliantSmile! Det visade sig att jag tidigare arbetat med vd:n för företaget och vi pratade lite gamla minnen och lite mer aktuella saker och det var enmycket trevlig återsyn. Fick mycket generöst pris på produkterna, blekning för tre veckor inkl. ett par tuber blekningstandkräm och Lina fick en paket tandkräm hon med!

Det passar inte riktigt in ännu att bleka (1 timme om dagen varje dag utan uppehåll) så jag ska börja planera in det.

Denna metod används flitigt av våra kära kändisar och HÄR kan du läsa mer om produkten!

Lovar att skriva lite mer om den då jag startar blekningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar