22 januari 2011

Fredagsmys på Kockums fritid













Idag efter jobb tog jag mig till Kockums fritid för att simma ett klipp på mitt 25-kort! På fredagar kl 18 släcks simhallen ner och tända ljus ställs överallt i simhallen. Supermysigt. Ganska lugn musik spelades och det bjöds på frukt och kallt vatten när man var sugen på det. En timme exakt simmade jag runt runt bröstsim (kan inte crawla ändå). Astråkigt men riktigt bra för kroppen. Blev 60 längder (1500 m, 25m/min) vilket är helt ok, jag kunde tagit i betydligt bättre men hade ingen lust.

Bröstsim tränar övre ryggmuskulaturen, armar och utsida/insida lår. Myket bra : )

Väl hemma blev det powerwalk med Baltis till Ica för jag hade glömt köpa helg-svartcolan! Innan simningen handlade jag en god grillad kyckling på Ica Maxi men klockan blev för mycket när Baltis och jag väl var hemma så den får sparas till söndag. Imorgon blir det roadtrip, dinner & a movie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar