30 januari 2011

Pust!















Trots det vackra vädret valde jag att inte gå på långpromenad med Baltis när vi kom hem från Kävlinge. Han la sig direkt till rätta och jag gjorde mackor och tittade på Spårlöst. Och grät lite sådär härligt.

Tog mig i kragen och åkte sedan till Ön för cirkelfys följt av en kvart i solariet. Riktigt nöjd med passet idag, jag tycker ofta att jag är tillräckligt duktig och därför inte pressar mig själv extra. Men idag gjorde jag det i armhävningar och en variant av bryggan med knorr.

Har just handlat lite god och hälsosam mat på Ica i Limhamn och strax hemma hos älsklingen igen! Tvättid nu kl 18 och mellan maskinerna har jag powerwalk, dusch, dammsugning och mat på schemat!

3 kommentarer:

  1. Vad flitig och duktig du är! Vilken enorm energidepå du har. skitsnygga fransar förresten. Me like!

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående talare! Du har grym självdisciplin och att läsa om det ger mig själv grym motivation så tack :) och sådana fransar vill jag också ha men jag tycker det är väldigt läskigt m någon annan som närmar sig mina ögon!

    SvaraRadera
  3. Tack för orden : ) jag får motivation genom att jag inte ännu har rätt "känsla" av min kropp. Vet inte hur jag kommer att se ut när jag är klar, det styrs inte av någon siffra eller klädstorlek, jag tror att när det är rätt så vet man det om man i övrigt är tillfreds med sig själv!

    Det var riktigt riktigt läskigt med hennes fingrar nära ögonen men jag ville absolut inte gå därifrån utan nya fransar...

    SvaraRadera