29 januari 2011

Mobilia

På Mobilia fortsatte vi den röda tråden hälsa/skönhet och fick prover på lite produkter i entrén.
Jag fick i uppdrag av Camilla på Hälsokällan att skaffa rätt borste till mina nya fransar för hon hade slut på dem hon brukade ha till försäljning. På Kicks hittade jag denna som är en billig variant men säkert fungerar ypperligt.
Tre olika masker fick också följa med hem, köp 3 betala för 2...
Detta är vardagslyx...
På H&M hittade jag mina älskade mys/träningsfavoritbyxor i mörkgrått! Dessa ska jag ha till yoga/pilates!
Och till byxorna köpte jag en skön yogatröja med tumhål. Perfekt för att slippa dra ner ärmarna efter sträckande övningar!
Bas-tee i skrikande korall, härligt till solbrun sommarhy!
...och en i mörkblått!

Sen var det slut på dagens shopping-spree som tur var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar