1 september 2009

Uppladdning

Är relativt nyvaken (och tack vare boken ganska trött...) och har svårt att just nu se mig kämpa på tävlingen ikväll. Men kroppen ska nog mjukna upp och jädrar-anammat ska nog infinna sig så småningom.

Jag tar bussen mot Malmö 12:30 och möter upp J timmen senare. Vi ska luncha på Vår Tids mat som är favoritstället för nyttigheter och deras buffébord är makalöst. Jag kommer att äta så mycket hälsosamt att det står ut ur öronen ; )

Efter lunch har jag lite ärenden som ska fixas och jag ska även kolla in ett smycke-märke som heter Tokyo Jane på Friisgatan 12. Kollade deras hemsida igår och smälte som smör för deras bracelets.

Vid 17 beger jag mig mot Stadion för att hämta ut mitt och Karins startnummer och chip och möter väl upp Lina, Marika och Karin där vid 18-tiden. Min sargade tå har läkt bra, kände inte av den alls i löparskorna på Ecco Walkathon och det känns bra! Mamma ska komma dit för att heja på mig! På Vårruset i maj var där ganska många familjemedlemmar som hejade och jag låtsades att det var på mig för då peppades jag att springa fortare. Men nu vill jag ha en egen mamma som hejar.
Såg i ett inlägg att jag hade sprungit Vårruset på 34 minuter så då vet jag vad jag ska klå. Får bara hoppas att jag kommer iväg lite fortare för sist var det ju massor av folk i min startgrupp "jogging" som promenerade och sinkade flera hundra meter.

Nu frukost och promenad med Baltis!

Ha en underbar och solig tisdag!

2 kommentarer: