17 september 2009

I påsen från H&M

Jag var ju på jakt efter ett par jeans på H&M och kom som vanligt ut med mer än så.

Har även letat i flera år efter ett par nya svarta 'gubbabyxor' men inte hittat några. Dra förresten bort de sista två åren från letandet för jag har varit för tjock för att tycka det är roligt att handla kläder.
d

H&M, svarta byxor
d
Extremt snygga. Hög midja som 'håller in' om man har lite mage. På hm.se fanns dessa i mörkblå och gråmelerad men i butik (Kristianstad) bara svart och mellangrå. Dessa i svart var ett självklart köp. Jag har två par svarta byxor varav båda är gamla som gatan och bara ett par är snygga. De använder jag på jobb och nu har jag ett par snygg-svarta till andra tillfällen också.
d

H&M, mörkblå 'Loyal'
d
Jag passar bäst i modellen Loyal som har normal midja och bootcut.
d

H&M, mörkbrun vadderad väst med fuskpäls
d
Var och tafsade på denna sist jag var i butik och nu slog jag till. Skönt och snyggt med jeans och stickad tröja på skogspromenaderna höst/vår.
d

Mörk bild men min nya kamera är inte bra inomhus. Nya jeansen och västen provas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar