29 september 2009

Computer-faces

Detta inlägget visar exempel på det vettlösa som är grunden till mina supersena kvällar och aströtta morgnar.
Jag har datorn på ett sidobord till soffan och hänger allt som oftast över armstödet och kollar på världen genom denna widescreen.


  • Detta är den vanligaste 'looken'. Inbegriper nästan allt jag ser, läser och upplever på skärmen. Ganska avslappnad och lite road.

  • Detta utseende visar sig ofta via e-butikers nyhetsmail till inkorgen då jag beundrar de nya produkter som gillas.

  • Detta lite panikartade utbrott infinner sig mer sällan men betyder att jag MÅSTE klicka hem något eller lägga en auktion i minneslistan.

  • Auktionen jag bjöd på vanns av någon med antingen mer pengar eller mer tid att bevaka den.
  • Kan också uppstå när datorn och jag har olika åsikter och hot snart uttalas om en luftresa genom fönstret för en av oss.

  • Oftast en youtube-video på någon som slår sig ordentligt

  • Det var ett tag sedan jag BORDE stängt datorn och borstat tänderna men precis som nu tycker att lite, lite till kan man ju vara uppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar