16 september 2009

Löptur


Såg tre vackra rådjur mitt på rundan. Rättare sagt sprang jag nästan på dem när de mumsade äpplen som jägarna lagt ut. Var ca 10m från dem och skrämde dem rejält. Jag som är lite nojjig över vildsvinen var inte heller helt oberörd när det började sprattla i gräset...
d
Det gick över förväntan idag, har ju inte löptränat seriöst på ca 4 veckor. Stannade ett par gånger när backarna blev lite för bra för att inte tappa sugen men jag hade kunnat springa hela vägen. Kondisen har tydligen inte försämrats nämnvärt på uppehållet. Baltis blev glad när vi gick för då fick han revirkissat lite!
d
Trillade ju tillbaka i rökningen för ett tag sedan och är nu rejält trött på det igen. Vill inte, mår inte bra, ser äckligt ut. Har tre kvar i asken och imorgon är det rökfri dag 1. Har ni lust får ni gärna peppa mig lite med kommentarer i rökfri-inläggen som kommer : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar