17 september 2009

I påsen från Cervera


Iittala Kartio 40 cl

Slog sönder ett av mina dricksglas i förrgår så det var bara att ersätta det.


Iittala Maribowl 155 mm
d
Länge länge har jag suktat efter dessa. Cervera i Kristianstad inviger ny lokal (gamla Duka...) och firar med erbjudande på flertalet produkter. Maribowl fanns i flera färger och de stora var prissänkta 80 kr. Slog till med en klar skål och erbjudandet gäller t.o.m. 15/11.
d
Jag ska köpa en ny då och då och vill ha 12 st i följande färger (3 x 4)
d

Purple och clear
d

Frosted och sand
d

Invigde med en god fruktsallad!
Det ser banne mig godare ut i en Maribowl än i en vanlig tallrik.

1 kommentar:

  1. Hojta bara till om du vill att jag handlar till dig. Kan kolla upp priset på skålarna till dig. Ha det bra på jobb.
    Kram

    SvaraRadera