23 september 2009

Körlektion 16 + 17

Då var körlektionerna avklarade för idag. Är alltid nervös och spänd och det är så skönt när det släpper när lektionen är över! Det går alltid bra men mindre missar men jag är nervös eftersom jag är medveten om mina begränsningar som nybörjare.

Idag började vi lektionen med de små rondellerna vi övade på sist och sedan begav vi oss ut på motorvägen och körde in till Kristianstad via de två flerfiliga rondellerna vid statoil. Gick sådär första gången eftersom jag är usel att memorera vägar som passagerare. Har åkt där många gånger men aldrig lagt vägen på minnet. Andra gången gick bra. Ska föreslå J att vi övar på samma sträcka när vi kör nästa gång.

Nästa vecka har jag inte tid till lektioner men har två dubbellektioner veckan därpå som det ser ut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar