23 september 2009

Viktsnack

Promenerade till ica vid skolan för att ersätta min glömda lunch hemma och fyllde påsen med frukt och en nyttig baguette. Tittade inte ens på godiset vid kassorna kom jag på senare.

Har fått en kommentar varje dag de sista tre dagarna om hur smal jag blivit och det peppar att fortsätta. Har gått från 99.5 till 83 (är 1.72) sedan februari med medveten paus på samma vikt hela sommaren för att vänja mig succesivt.
Har ju en del kilo kvar men nu kommer jag i de flesta plagg i garderoben igen så nu känner jag ingen stress att gå ner. Jag har inte heller satt ett mål eftersom det är när en viss känsla infinner sig som är målet, inte en siffra. BMI vet ju inte hur mycket av mig som är muskler eller fett så den bryr jag mig inte så mycket om.

1 kommentar:

  1. Härligt Jenny! Vad duktig du är! Din självdiciplin skulle nog många döda för...

    SvaraRadera