18 september 2009

Fredag kväll

Nyss hemkommen och än så länge är stugan varm utan uppvärmning. Ca 3 v tills jag har min lyftvärmepump...

Det var verkligen som att cykla med ögonbindel långa sträckor hem. När man kommer in i ett parti granskog får man titta upp med jämna mellanrum för att se var himlen är och styra efter det för vägen syns inte i mörkret. Jag trillade i alla fall inte!

Kvällsmat blir fruktsallad och yoghurt.

Emma föreslog sällskap söderut innan idag och jag hängde först med henne till Tollarp för att hämta ut paket och sedan var hon snäll och körde inom Hörby och släppte av mig på jobb innan hon körde vidare till sin skola. Hon var snäll och lämnade av mitt paket vid sitt hus men jag glömde hämta upp det så det får jag göra imorgon.

Manikyr blir det i afton och tidigt isäng för jag tar bussen till jobb 8:30 imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar