28 september 2009

Kära Oldefar

Tog lite fler bilder hos gammelmorfar i lördags!
d

Underbara gammelmorfar och min härliga svärmor Rosa!
d

93 år, fyller 94 i november.
d

Min svärmor när hon var liten, min favoritbild på henne.
d

En ung Carl-Willy till höger med sin familj.
d

Carl-Willys pappa runt 1900
d

Carl-Willys mamma och pappa
d

Carl-Willys mormor och farmor
d

På denna bilden är det Carl-Willy, hans pappa, farfar och farfarsfar. På den tiden var det så otroligt sällsynt med barnbarnsbarn att bilden på fyra generationer kom med i rikstidningen.
d

En ett år gammal Carl-Willy år 1917, imponerad.

Det var så skönt att ha fått besöka honom. Den 15 november håller han kalas men man vet aldrig när tiden rinner ut för oss, gammal som ung. Att få ett samtal om att det varit försent hade gjort att jag mått mycket dåligt under lång tid, nu har jag fått träffa honom och visat att han betyder mycket. Det är ju inte min släkting men vissa människor gör ett stort intryck och då ser jag det som en medlem av min familj då jag inte direkt har någon annan än mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar