6 september 2009

Cox & Cox

Hittade en hemsida som heter Cox & Cox och de hade mycket trevliga saker att sälja. Inget jag ska köpa nu men väl i åtanke.

Här är några favoriter;


Underbar komposttunna.
Sopgubbarna har inte varit och norpat min tunna för kompost ännu så jag har inte fått fixat varmkomposten ännu. Denna tunnan hade varit fin att ha i köket.


Det engelska fågelhuset man har kunnat (kan kanske fortfarande) köpa på Klinta. Så läckert.


Vackra vingar att ha mot en betongvägg. Har ingen sådan vägg.


Bihus!


Suck. Vill ha.


Denna hade varit vacker ute i trädgårdspaviljongen. Jag vill ha färgade lyktor överallt i taket iden men har inte gjort slag i saken att köpa en enda.

2 kommentarer:

  1. Komposttunnan är jättefin! Har också den på min önskelista. Träning imorgon då? :)

    SvaraRadera
  2. Yes box Jenny, fågelhusen finns fortfarande på Klinta.:)

    SvaraRadera