22 maj 2011

Sällskap hela dagen

Igår var en riktig dag i sällskaps tecken : ) Först kom Jeanette efter lunch och vi fikade i flera timmar och hade en massa catching-up. En timme efter att hon åkt hem kom Linda och Lina på grill- och Twilightkväll! Vi hade hur kul som helst och skrattade så tårarna rann : )

Lina fick låna min OnePiece för kvällen och vägrade gå ur den. Just denna modellen hade packats undan i gäststugan för ide under sommarmånaderna för att tas fram kalla vinterdagar. Men Lina var tapper och gillade teddy fleece.

Sen hade vi manikyr innan filmen. Eller ja, Lina fick manikyr av Linda som är utbildad nagelteknolog medans stackars jag fick klara mig själv ; )

3 kommentarer:

  1. Men finaste Jenny, jag kunde ju gjort vid dig efter Lina :) Då får du ha manikyr och massage extra länge nästa gång :)

    Än en gång stort TACK för en supertrevlig kväll. Den bästa på länge.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, jag skojade bara, blev inte alls svartsjuk. Säger däremot inte nej tack heller till manikyr från ett proffs : )

    SvaraRadera
  3. TACK för den bästa eftermiddagen på länge! Har saknat dig SÅ mycket!
    Ses snart igen!
    Kramis

    SvaraRadera