2 maj 2011

Måndag morgon - nytt jobb

Då sitter man på bussen mot Malmö och första dagen på nya jobbet! Samma koncern men nytt bolag och placering på huvudkontoret.

Det var frost när Baltis och jag (han nästan bra i höfterna) cyklade hemifrån 06:55 och det var ju otippat. Det har ju varit runt 15-20 nästan varje dag nu när jag varit hemma och inte kunde jag tro att det var frost på morgonkvisten när jag legat djupt i dvala till runt 9-10?

Väldigt kort kan man säga att mitt uppdrag blir att göra en psykosocial utvärdering av ett relativt nystartat bolag. Ska även titta på den ekonomiska vinsten för bolagets goodwill och vinst i varumärke för hela koncernen. Är självfallet mer komplicerat än så men det var en kort beskrivning.

Behöver jag berätta att det ska bli galet spännande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar