26 maj 2011

Dagens goda gärning












Såg idag när jag scrollade runt på Blocket ett sängbord från Ilva i modell Romance i vitt. Men säljaren hade nog ingen koll för det stod inget om ursprunget och hon hade skrivit det som ett hallbord som kanske kunde användas som ett sängbord. Jag kände igen det för jag har serien i mahogny i mitt sovrum.

Jag kunde inte låta bli att maila henne och berätta vad jag visste och hade nyss fått ett svar där hon var mycket tacksam. Nu var priset höjt rejält och rätt info till prylen i annonsen. Visst älskar jag att göra ett fynd men vill jag inte ha prylen kan jag inte heller låta bli att hjälpa säljaren att få så mycket cash som möjligt. Inte första gången detta händer och det är kul att få ett glatt tack-mail : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar