11 maj 2011

Myslunch

Mötte upp min kollega E från förra bolaget för lunch ute idag! Vi handlade olika lunch och möttes på trappan vid kanalen vid Södertull. Jag hade köpt mat från Korvhuset alldeles intill som jag skrivit om förr. Kändes gott att äta Husets egen korv med 98 % kött i! T.o.m. E gillade den och hon sa att hon generellt inte gillar korv.
Tiden försvann i ett vips och det var tråkigt för solen gassade och vi hade mycket viktiga saker att prata om.

Resten av dagen gick åt till att dammsuga nätet efter material om ansvarsfull avveckling av personal. Föga förvånande att det inte fanns så mycket så jag mailade några sajter som sysslar med CSR.


Och så klippte jag luggen i söndags. Det var tid för antingen det eller att låta den växa ut. Valde gratis klipp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar