13 maj 2011

Fredagen den 13e

Vädret är vackert och luften ganska varm. Känns osannolikt att det enligt väderleksrapporten ska bli kallare och kallare. Jag ser liksom framför mig minusgrader men det kan ju också betyda 15 istället för 23!

Hela veckan har jag varit mer eller mindre duktig att stiga upp i rätt tid. Jag har i alla fall varje dag klarat tiden att cykla hemifrån ca 06:30 och lämna på dagis och hinna till bussen 7. Bra! Första kommentaren till Baltis i morse var drömsk och lät: "Jisses vad vi ska sova länge imorgon". Vad han svarade? "Zzzz...".

Idag blir en rolig dag. Först skriva på rapporten, sen cykla till bolaget jag utvärderar och träffa trevlig vd:n och efter jobb möta upp en Blocketsäljare. Och ett par ärenden innan bussen hem :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar