31 maj 2011

Höstbrevlådan

När jag satte upp den nya sommarbrevlådan för ett par veckor sedan fick den slitna höstbrevlådan en renovering.
Efter en vecka dränkt i dammen för att luckra upp decoupagelacket skrapade jag av den gamla servietten och lät den torka ett dygn.

Igår tog jag fram paketen med samma motiv för jag gillar verkligen denna med äpplen och lade på ett nytt lager. Nu ska jag bara lacka den en gång per dag i en vecka innan den är klar att stuvas undan i förrådet till aug/sep då äpplena tittar fram påträden. Då åker denna upp istället!

2 kommentarer:

  1. Finare kan det inte bli:) Resten av dina grannars brevlådor borde också få nya "kläder". Tänk om alla dekorerade på sitt sätt, vad härligt det hade sett ut:)

    Puss, Ma__

    SvaraRadera
  2. Ja vissa av brevlådorna borde skickas direkt till tippen!!!

    SvaraRadera