8 maj 2011

Kajsa & Baltis på äventyr

Vid lunch hämtade jag Kajsa ochgick med vovvsarna på promenad.

Kajsa är en pärla nu till att gå i koppel : ) övning ger färdighet, t.o.m.för en dam på 7+!

Och min egen sprätt lunkade som vanligt på efter oss fast lös!

Hälsade på Rödkullakorna!

Och insåg att dessa bilder ska inte raderas från kameran. Ska titta på dem varje morgon kl 6 när klockan ringer och jag undrar vad fasen jag bor långt ut på landet för.

Det är lite ont om vattendrag för tillfället med tror ni inte Baltis hittade en svart djup pöl med sörja? Jag såg det just som han lyckligt skulle plumsa ner och mitt illvrål i panik fick honom till att halvt stanna i luften och han lyckades backa upp utan att tappa balansen för det gick på millisekunder... Jisses...vit hund och svart färgande sörja är ingen bra kombination. Han har ju fått Frontline i pälsen så jag kan inte bada honom med blekmedel än på någon vecka.

Fick med mig en rabarberplanta från gården som ägarinnan slängt ut i komposten! Så nu har jag tre : ) och ha-galen som jag är med frukt- och bärbuskar vill jag bara ha ännu ännu mer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar