25 maj 2011

Fotvård på Face of Beauty

Idag hade jag fotvård bokat på schemat och tog turen till Face of Beauty vid Davidshall.

Extremt liten lokal, jag sitter i det två kvadratmeter stora väntrummet vid skyltfönstret och tittar mot de tre behandlingrummen...

Fina förpackningar och rätt ljus gör alltid att stället verkar exklusivt. Varför är man så lättlurad månne?

Emellanåt blev jag lämnad i fred, bl.a. när jag satt i fotbad och under fotmasken. Ganska skönt då hon pratade dålig svenska och annars bara engelska. Men jag satt men en skvallertidning så det var ju strunt samma egentligen.

Massagefåtöljen var ganske trevlig.

Over all var besöket bra men jag går nog inte hit igen. Fötterna är sommarfina nu så hon gjorde ett bra jobb men jag fick lite klaustrofobi i lokalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar