31 december 2010

Resumé 2010

Årets bedrift:

Tagit min personalvetarexamen : ) plus lite andra studier i juridik och psykologi är sex års plugg över : )))
Fått jobb innan jag ens tagit min examen.

Årets bittra:

Att jag inte gjort någon budget detta året heller. (kopia från förra årets resumé...)

Årets semester:

I mars åkte jag med en väninna till Sälen en vecka och åkte skidor för första gången på 25 år!

Årets nytillskott:

Sedan jag från maj tillfälligt bytt boende till stan har jag fått möjlighet att umgås med gamla vänner som jag knappt träffat under de sex år jag bott i Linderöd! Massor av roliga stadsaktiviteter har fått plats i schemat, restaurangbesök, museum, strandmys, teater och konserter m.m.

Årets förlust:

Har nog varit att möta och förlora Maria från Karelen. Hela den historien var ganska sorglig.

Årets vuxenpoäng:

Studierna färdiga får jag nog välja här! Inget annat nytt vad jag kan komma på.

Årets fysiska förändring:

8 kg är väck.

Årets nya kändisförälskelser:

Ingen ny, fortfarande extremt förtjust i Colin Firth...

Årets läsupplevelse:

Sedan i somras då alla måsten gällande kurslitteratur försvann har jag läst jättemycket! Så jag får svara allt eftersom jag tidigare inte haft samvete att läsa en skönlitterär bok!

Årets insikt:

Att jag kommer bli en mycket duktig personalvetare. Personligheten passar till många områden inom yrket och med kommande kunskap och erfarenhet kommer jag inte att ångra mig en sekund! Är otroligt tacksam över den krokiga resa som tagit mig dit jag är nu.

Årets tvbesatthet:

Familjen Annorlunda, Sveriges skönaste familjer och Grey´s anatomy! Men besatt är fel ord, mer "stort intresse".

Årets shoppingpryl:

Min fina svarta Monark (Bettan 2) var en bra investering.

Årets höjdpunkt:

Kronprinsessparets bröllop som underbart nog inträffade på min födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar