5 december 2010

Invigning av Citytunneln

Mellan 16-17:30 igår var det officiell invigning avCitytunneln som börjar köra nästa helg. Redan idag kunde man provåka och jag tror att man kan göra det hela veckan. Jag ville hur som se vårt lands Konung i verkligheten så jag stack dit. Visste att han skulle avsluta invigningsshowen så jag kom dit vid kvart över fem.
Men allt var försenat så jag fick glädjen att se Wiehe och Timbuktu i en duett.
Sedan lite fantastisk och pampig trumpetmusik!
Och sist Konungen! Han frös hörde man på de stela läpparna men tapper var han liksom alla minst tusen som stod och tittade på!
Kl 21 var det konsert med Wilmer X men jag åkte hem vid 18. Hoppade av vid Ica Bellevue bara för att upptäcka att de stängde kl 18 och då fick jag stå och vänta på nästa buss i hela 30 min : (((
Kom hem och tog med Baltis på promenad till Ica här i Bunkeflo och resten av kvällen bestod av städning och beauty treatments tills kl 01 då jag hoppade i säng. Med lagom stor panik för att klockan skulle ringa 06:45...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar