5 december 2010

Lördagsshopping

Efter löpturen färgade jag håret och fixade mig i ordning lite och tog sedan bussenmot stan! Skulle egentligen träffat Peppe men han blev inringt på jobb, åkte ändå för jag ville se lite människor och strosa runt! Fontänen på Gustav är fin när den är alldeles isig.

Tre stora träd står på torget, ett med paket i...

...ett med tusentals små ljus och ett med stjärnfall!

Och vattenfontänerna framför gamla stadsteatern (nu H&M) strutar eld på vintern!

Länge sedan jag var på Cassels så en vända där gav;

En röd långärmad bolero med puffärm...

en vit singoallatop så billig att det kändes som Gekås : )

och en likadan i svart,

sist men inte minst en brun stickad kofta. Har letat länge efter en brun överdel och nu äntligen hittade jag den rätta med fina knappar och fiskbensmönster! Cassels säljer flera märken, bl.a. Vero Moda och Vila som oftast jag gillar.

Hann in om H&M innan de stängde och hittade underkläder i basfärger vilket jag insåg att jag faktiskt inte har! Så det var jag tvungen att slå till på!

I svart...

...och i vitt!

1 kommentar: