30 december 2010

Leverans av Goldwell Dualsenses

I veckan kom posten äntligen fram med mitt paket från Haironline!

Fyra stora 1,5 liters flaskor för samma pris som fyra 250 ml köpta hos frisören, det kallar jag ett fynd!

Jag lovade ju att återkomma med recension av företaget då det verkade vara ett erbjudande för bra för att vara sant! Faktura var inget problem, ordnades via Klarna så långt allt gott. Men kruxet är att med faktura via Klarna kunde man inte få leverans till c/o adress, de kör per automatik till folkbokföringsadressen. Skit tyckte jag som inte vill kånka 6 liter till Bunkeflo. När jag mailade Haironline och ifrågasatte varför leveransen gick till en annan adress än den jag beställt fick jag verkligen ingen bra service. Ett snutigt svar och det är ju riktigt trist! Men väl värt för ett superlågt pris på hårprodukterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar