9 december 2010

KonsumentHäxan jublar!

Nu var det ganska länge sedan som KonsumentHäxan stack upp sitt fula tryne och tyckte till. Idag ska hon hylla ingen mindre än TELIA!

Igår strulade ju digitalboxen då Telia av misstag uppmanad samtliga tv-kunder att starta om den istället för det normala en grupp i taget. Missade därför allt utom de sista tio minutrarna av Grey´s och skrev om det i ett inlägg igår kväll.

Idag kom denna kommentaren till inlägget och jag blev så himla glad : ))) DETTA kära läsare är inget annat är kundservice på högsta nivå! Mycket sällan når en aktör upp till den standard jag anser att kundservice ska vara på men nu minsann. Älskar Telia. Just nu i alla fall. Oftast ska jag ändå erkänna, har ju varit trogen kund sådär 15 år på både mobil, fast telefoni och bredband sen det kom.

Hej Jenny!

Jag heter Fredrik och jobbar på Telia Kundservice.

Jag får be om ursäkt för det problem som vi orsakade igår kväll och hoppas att julmusiken och kladdkakan var mer tillfredsställande än vår digital-tv för tillfället.

För att du inte ska missa avsnittet av Grey's anatomy så kan jag även informera dig om att det börjar klockan 17:35 på söndag.

Ha en härlig vinter!

Med vänlig hälsning

Fredrik Rasmusson, Telia Kundservice



Jag lyfter på den osynliga hatten och trycker på "gilla"-knappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar