1 december 2010

Inspirationskväll på Börshuset


Kl 19 är det inspirationskväll på Börshuset! Två fina kollegor ska dit och Peppe är min kavaljer för kvällen!
Egentligen hade jag lovat Baltis en hemmakväll och tänkte faktiskt baka lussekatter. Men erbjudandet kom för någon timme sedan och jag kände att jag inte kunde tacka nej! Det har suttit en affisch i köket men biljetterna kostade 500 kr styck och det kände jag var att ta i.

"Kom på en helkväll med oss på 4good och bli inspirerad och peppad till att ta dig själv till högre höjder! Möt Paolo Roberto som knockades och som över en natt tvingades att tänka nytt kring sin karriär - idag är han en framgångsrik entreprenör.
Du träffar också programledaren, idésprutan och superdoern Isabelle Halling och den slipade coachen Nina Jansdotter som ger dig verktyg, råd och tips hur du kan verka i din fulla potential.
Kvällens Sunshine Story berättas av Karin Adelsköld ståuppare och grundare av Sveriges första tekniksite för tjejer lillagumman.se. I bästa 4goodanda blir det också mingel, vin, choklad, överraskningar och goodiebags!"

Ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar