13 december 2010

Oj så billigt...

Har just varit HÄR inne på lunchen och klickat hem lite schampoo och balsam till ofattbart lågt pris. Väntar nu med spänning på paket och faktura innan jag ropar hej för det kan ju vara för bra för att vara sant...
Samtliga förpackningar är på hela 1,5 liter! Alltså frisörsalongstorlek. Haha, vilket ord. Frisörsalong-storlek blev bättre : )
Normalt kostar en liten flaska på 250 ml (1/6) 155 kr men på denna sidan tar de 199 kr för 1,5 liter och dessutom bara 299 kr om man beställer två! Det behöver inte vara samma sort, bara det är samma märke och storlek så jag valde dessa tre nedan som jag använt länge och vill fortsätta med. Det lär jag ju ändå få gör i minst ett par år!!! Det måste vara lur det här. Återkommer snarast om någon därute vill att jag testar innan ni trycker på beställa-knappen!
Goldwell Dualsenses rich repair schampoo 1500 ml
Goldwell Dualsenses rich repair conditioner 1500 ml
Goldwell Dualsenses sensitive schampoo 1500 ml

1 kommentar:

  1. Jag är förälskad i märket Tigi :) Dumb blonde har jag ;) Till håret då alltså hehe :) Men det fanns givetvis inte "köp 3 betala för 3" :(
    Får du möjlighet nån gång så lukta på Tigi's produkter :) Bara naturliga ämnen.

    Kram

    SvaraRadera